برج گالاتا سمبل شهر استانبول

برج گاتالا

برج گاتالا (Galata Tower) استانبول شبیه به آن چیزی‌ست که در داستان‌ها شنیده‌اید . این برج مکانی مناسب برای عکاسی و تماشای زاویه‌ای نو از شهر زیبای استانبول می‌باشد. علاوه بر حضور رستورانی زیبا در بالای برج وجود سکو های تماشا تجربه ای از یک چشم انداز رویایی را به ارمغان می آورد .

برج گالاتا یکی از اندک برج های سنگی متعلق به قرون وسطی می باشد که همچنان با گذر صده ها بر دوام خود باقی مانده است . در گذشته های دور ازین بنای 66 متری بعنوان دیده بانی برای رصد کشتی ها استفاده میشده و تا امروز از بلایایی متعددی چون زلزله ، طوفان و آتش سوزی و غیره که منتهی به بازسازی چندباره آن شده در امان نمانده است .

از افسانه های معروف مرتبط با گالاتا میتوان به افسانه عشق اشاره نمود ، در این افسانه اگر یک زوج به همراه یکدیگر به بالای برج صعود کنند و به تماشای منظره بپردازند با هم ازدواج خواهند کرد .

تیم اویستیارا پیشنهاد میکند ضمن مدت اقامت خود در ترکیه جتماً به دیدن این بنای بی نظیر قرون وسطی که زمانی بلند ترین سازه استانبول بوده بروید و خاطراتی بی مانند بسازید . همچنین برای خرید خانه در استانبول و مشاهده پروژه ها اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دیدنی ها

مسجد ایاصوفیه

مسجد ایاصوفیه

شاید از بزرگترین میراث باقیمانده ی امپراطوری بیزانس، بتوان به مسجد ایاصوفیه اشاره نمود. ایاصوفیه (Hagia Sophia) پیش از آنکه

ادامه مطلب »